2010. augusztus 17., kedd

Rovid beszamolo

Sziasztok!
gyorsan irok, mert mar varnak a gepre, de szeretnek eletjelet adni!
penteken elmentunk bulizni, semmi kulonos nem volt! bar megismerhettunk par toketlen olasz pasit! meg volt par nyomulos is, de a staff egyik tagja megmentett! :D
szombaton nagy unnep volt itt: Ferragosto! az osszes olasz kivonul a tengerpartra, tuzet gyujt es sutoget, bulzik, enekel! mi is igy tettunk Palermotol kb 80 km-re egy koves tengerparton! ott is aludtunk, gyonyoru volt a napfelkelte!
masnap punnyadas volt, tegnap pedig Cefaluba kirandultunk! szep volt, katedralist neztunk, hegyet masztunk (mar amennyire a tangapapucsunk engedte)! nagy bunt kovettem el az olaszok szemeben, ugyanis kiszedtem a kajankbol a padlizsant! erre nekem ugrott az osszes!
ma a korhazban voltunk! neztunk egy inguinalis serv mutetet, meg a gastroscopiara is bementunk! magyaraztak is, tok aranyosak!
ma este National party lesz, mindenki hozta a sajat orszagara jellemzo piat, kajat! mi paprikaskrumplit fogunk csinalni!
majd legkozelebb kifejtem jobban az esemenyeket! most mennem kell!
irjatok!
pusszantas

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Köszi, hogy írtál, én el vagyok havazva, mama eltörte a lábát, meg a héten itt nyaralnak a keresztfiamék is, péntektől meg nyaralunk Zsoltival, de igyekszem jelentkezni!

    Jó szórakozást!
    Sok puszi

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    én most kapcsolódnék be (kb a hétvégére:)), mert eddig Portugáliában voltunk...szupi volt...ennyi templomot egy hét alatt, hát nem volt semmi, poénból hajnali 5kor mise, a buszon pedig ébresztőnek rózsafüzér, teljesen megtértem:) jah és imádkoztam lelketek üdvösségéért:)
    de bibibi kedden (tul.képp inkább hétfő éjjel - 23 órára kinn kell lenni a reptéren) repülünk nászútra:)
    mire hazaérünk, addigra ti is. utána majd összejöhetnénk és szóban is beszámolhatnál:)

    puszika

    VálaszTörlés
  3. Tami!

    Érezzétek nagyon jól magatokat. :) hová mentek? pussz

    VálaszTörlés
  4. Hali Réka!

    Egyiptom az uticél:) már ezerrel pakolok:)
    puszi

    VálaszTörlés